انتقاد عجیب ایوان لکو، سرمربی آنتورپ از بیرانوند: روی گل اول مقصر بود!

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، به گزارش اخبار فوتبال بلژیک، حضور دو دروازه بان آماده در یک تیم سختی ها و دشواری های زیادی برای سرمربی این تیم دارد و این وضعیتی است که اکنون ایوان لکو سرمربی آنتورپ با آن روبرو است. بعد از عملکرد خوب دروازه بان این تیم در ملاقات با تاتنهام اکنون این سوال پیش می آید که در بازی های پیش روی آنتورپ کدام دروازه بان از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

انتقاد عجیب ایوان لکو، سرمربی آنتورپ از بیرانوند: روی گل اول مقصر بود!

ایوان لکو سرمربی آنتورپ در واکنش به این شرایط گفت: این انتخاب سختی است. اما از روز اول ما می دانستیم که این مسئله مشکلاتی ایجاد می نماید. اگر شما دو دروازه بان خوب دارید، هرگز خوب نیست. وقتی یکی بازی می نماید همه می گویند چرا دیگری بازی نمی نماید؟ و بالعکس. شما نمی دانید باید در بازی ها چکار کنیم و کدام دروازه بان را به زمین بفرستیم.

او در ادامه گفت: علیرضا در برابر تاتنهام فوق العاده بود، اما افرادی که می خواهند بوته را درون دروازه ببینند به اولین گل بازی با تاتنهام اشاره می نمایند که دروازه بان(بیرانوند) می توانست جای دیگری باشد؛ و او در آنجا بهتر عمل کند. طرفداران بیرانوند تأکید می نمایند که او سه سیو عظیم انجام داده است. هر دو درست می گویند، شما موافقان و مخالفان درستی برای دروازه بانی هستید. من هنوز تصمیمی نگرفته ام. این یک معضل است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 619

به "انتقاد عجیب ایوان لکو، سرمربی آنتورپ از بیرانوند: روی گل اول مقصر بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد عجیب ایوان لکو، سرمربی آنتورپ از بیرانوند: روی گل اول مقصر بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید