اعتراف تلخ کلینتن پس از 25 سال ، اضطراب کاخ سفید مرا به سوی مونیکا کشاند

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، بیل کلینتن پس از 25 سال درباره رابطه خارج از عرف خود با مونیکا لوینسکی شفاف سازی و حضور در کاخ سفید را به 30 راند مبارزه سنگین یک مشتزن در رینگ تشبیه کرد.

اعتراف تلخ کلینتن پس از 25 سال ، اضطراب کاخ سفید مرا به سوی مونیکا کشاند

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، رئیس جمهوری پیشین آمریکا که سال 1995 درگیر پرونده ارتباط عاشقانه با کارآموز کاخ سفید شده بود، در بخشی از مستند تازه و چهار قسمتی هیلاری به ماجرای آن رابطه عجیب و پیامدهای پرحاشیه اش اشاره کرد. کلینتن مدعی شد برقراری رابطه خارج از ازدواج با لوینسکی جوان برای مدیریت کردن اضطراب های ناشی از حضور در کاخ سفید بوده است.

هیلاری، محصول شبکه تلویزیونی هولو به تازگی در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. آقای کلینتن در بخشی از فیلم می گوید: این یک دفاع نیست. یک توضیح است. دردناک بود. به شدت می ترسیدم. اضطراب ناشی از حضور در اتاق ریاست جمهوری شبیه مشتزنی است که 15 راند برای بردن جایزه مبارزه کرده و حالا باید 15 راند دیگر ادامه بدهد. اینجا چیزی هست که ذهن تو را برای مدتی از کار می اندازد. من هم برای مدیریت کردن اضطراب هایم کارهایی کردم.

رئیس جمهوری پیشین آمریکا در قسمت سوم مجموعه هیلاری سراغ یک ماجرای قدیمی 25 ساله رفت؛ ارتباطی که زندگی سیاسی او را برای همیشه پایان داد و نزدیک بود به پایان یافتن زندگی مشترک با هیلاری بینجامد. او اعتراف کرد رفتن پیش مشاور ازدواج پس از درز کردن ماجرای لوینسکی یکی از سخت ترین کارهایی بود که در زندگی خود انجام داده است. کلینتن در 1999 برای دروغ گفتن درباره این ماجرا در مجلس نمایندگان استیضاح و بعد در سنا تبرئه شد.

در قسمت سوم، خانم کلینتن مدعی می شود استیضاح همسرش در مجلس نمایندگان صرفا به خاطر ماجرای مونیکا نبوده است. او می گوید: بیل نمی بایست آن کارها را انجام می داد. بیل نمی بایست برای پنهان کردن رابطه اش تلاش می کرد اما معتقدم آن کارها جرمی نبود که بتوان رئیس جمهوری آمریکا را به واسطه اش استیضاح کرد. هیلاری درباره حضور خانم کلینتن در انتخابات ریاست جمهوری 2016 است و قسمت سوم آن با نام سخت ترین تصمیم روی آنتن رفت.

مونیکا لوینسکی که امروز 46 سال دارد، برقراری ارتباط با کلینتن را سوء استفاده رئیس جمهوری آمریکا از قدرت توصیف کرده و نشانه آن را، 27 سال فاصله سنی بین خودشان دانسته است. از سوی دیگر، آقای کلینتن از رفتاری که پس از افشای ماجرا با لوینسکی شد، ابراز پشیمانی می کند و می گوید: وحشتناک است که زندگی مونیکا بر پایه آن رابطه تعریف می شود. این منصفانه نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 75

به "اعتراف تلخ کلینتن پس از 25 سال ، اضطراب کاخ سفید مرا به سوی مونیکا کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف تلخ کلینتن پس از 25 سال ، اضطراب کاخ سفید مرا به سوی مونیکا کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید