استقلال نباید از قهرمانی ناامید گردد، آبی پوشان به آرامش احتیاج دارند

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، احمد کعبیان پور پیشکسوت آبی پوشان در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: در خصوص خود آقای فتح الله زاده نظر خاصی ندارم اما این را می دانم که استقلال بیش از هرچیزی در این مطقع به آرامش احتیاج دارد و امیدوارم ایشان بتوانند این آرامش را به تیم تزریق نمایند تا زمینه موفقیت های بعدی ایجاد گردد.

استقلال نباید از قهرمانی ناامید گردد، آبی پوشان به آرامش احتیاج دارند

وی افزود: شکستی که در گل گهر گریبان این تیم را گرفت ناشی از تنش های مدیریتی بود که پیش از بازی به حادث شد و آشکار شدن اختلافات هیات مدیره حتما در روحیه بازیکنان و اعضای کادر فنی تاثیر منفی داشته و تمرکز آنها را بر هم زده بود.

مدافع پیشین آبی پوشان توضیح داد: حالا که با آمدن آقای فتح الله زاده استقلال صاحب یک مدیر تمام وقت و باتجربه شده، امیدورام این آرامش هم به تیم بازگردد.

کعبیان پور در مورد شانس قهرمانی آبی پوشان گفت: همانطور که یک تیم در یک بازی فوتبال نباید تا سوت سرانجام بازی از پیروزی نا امید گردد و بازیهای بسیاری در دقایق سرانجامی نتیجه اش رقم می خورد، در یک لیگ هم نباید تا روز آخر یک تیم مدعی از قهرمانی نا امید گردد. الان هم هنوز 10 هفته به سرانجام مسابقات زمان باقی است و 30 امتیاز باقی مانده که این امتیازات می تواند اتفاقات زیادی را رقم بزند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد تعطیل نشدن مسابقات فوتبال به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا گفت: نمی دانم چرا همه رشته های ورزشی تعطیل است به جز فوتبال. مگر فوتبالیست ها آدم آهنی هستند یا ویروس تضمینی داده که به فوتبالیست ها سرایت نکند؟ این فوتبالیست ها هم خانواده دارند و اگر خدای ناکرده خودشان مبتلا شوند خانواده آنها هم در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرند. امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ هرچه زودتر یک تصمیم منطقی در این خصوص اتخاذ نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 64

به "استقلال نباید از قهرمانی ناامید گردد، آبی پوشان به آرامش احتیاج دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید از قهرمانی ناامید گردد، آبی پوشان به آرامش احتیاج دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید