اردوغان: اس 400 را آزمایش نموده ایم، به اندازه روسیه در مسئله قره باغ حق داریم

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، رئیس جمهور ترکیه در مورد آخرین شرایط جنگ قره باغ و موضع ترکیه در این خصوص گفت: اعتقاد دارم که حداقل به اندازه روسیه در این منطقه برای ایجاد آتش بس حق داریم.

اردوغان: اس 400 را آزمایش نموده ایم، به اندازه روسیه در مسئله قره باغ حق داریم

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه پس از اقامه نماز آدینه در استانبول در پاسخ به خبرنگاران در خصوص تست سامانه موشکی اس 400 گفت: این خبر درست است. تست اجرا شده و در حال اجرا است. قطعاً رویکرد آمریکا ما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. یونان سامانه موشکی اس 300 را داشته و در حال استفاده از آن است. آیا آمریکا چنین مسائلی را در خصوص یونان مطرح می نماید؟

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اردوغان اضافه کرد: گویا استفاده از یک سلاح روسی آقایان را ناراحت نموده است. ما مصمم هستیم و راهمان را نیز مانند گذشته دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص آتش بس در لیبی نیز گفت: این آتش بس در بالاترین سطح وجود ندارد. در سطوح پایین تر اینکه چه اندازه ماندگار باشد نیز زمان نشان خواهد داد. از نظر من چندان قابل اعتماد نیست.

رئیس جمهور ترکیه در خصوص آخرین شرایط جنگ قره باغ و موضع ترکیه در این خصوص نیز گفت: اعتقاد دارم که حداقل به اندازه روسیه در این منطقه برای ایجاد آتش بس حق داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 463

به "اردوغان: اس 400 را آزمایش نموده ایم، به اندازه روسیه در مسئله قره باغ حق داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: اس 400 را آزمایش نموده ایم، به اندازه روسیه در مسئله قره باغ حق داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید