ارتش عراق یک پناهگاه خطرناک داعش را به تصرف خود درآورد

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، فرماندهی عملیات مشترک عراق از برقراری امنیت در بخشی از یک منطقه اطلاع داد که پناهگاه و راستا انتقال تروریست ها در شمال این کشور محسوب می گردد.

ارتش عراق یک پناهگاه خطرناک داعش را به تصرف خود درآورد

تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز (دوشنبه) در گفت وگویی ویژه با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه ضمن اعلام برقراری امنیت در بخشی از یک منطقه که پناهگاه و راستا انتقال تروریست ها در شمال این کشور محسوب می گردد، اظهار کرد: عملیات ارتش عراق و نیروهای ویژه صبح امروز با پشتیبانی جنگنده های ارتش و نیروی هوایی برای پاکسازی منطقه ای موسوم به جزیره کنعوص واقع در شمال شهرستان الشرقاط، در شمال استان صلاح الدین آغاز شد.

الخفاجی گفت: نیروها کار خود را از شرق جزیره نزدیک به روستای کنعوص که پناهگاه تروریست ها بوده و به عنوان راستا انتقال تروریست ها استفاده می شد، آغاز کردند، بنابراین این عملیات اهمیت بسیاری به ویژه برای تامین امنیت جنوب موصل، مرکز نینوا و نیز شمال استان صلاح الدین تا دیالی در شرق عراق دارد.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق اضافه کرد: این عملیات با ساخت پل و گسیل نیروها به سمت جزیره آغاز شد و در حال حاضر امنیت بخش جنوبی آن تامین شده است.

او در ادامه تاکید نمود: عملیات با هدف پاکسازی جزیره کنعوص از تمام تروریست ها آغاز شده و هنوز ادامه دارد.

مرکز رسانه جنگ عراق نیز صبح امروز در بیانیه ای گفت: یگان های فرماندهی عملیات نینوا با دو تیپ 14 و 16 پیاده نظام و تیپ نیروهای ویژه عملیات بازرسی روستای کنعوص را برای یافتن گروهک های داعشی باقی مانده آغاز کردند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 503

به "ارتش عراق یک پناهگاه خطرناک داعش را به تصرف خود درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش عراق یک پناهگاه خطرناک داعش را به تصرف خود درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید