ادعای عمل قلب و وخامت حال رهبر کره شمالی

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، یک مقام آمریکایی نیز در واکنش به این خبر به شبکه خبری سی ان ان گفته دولت واشنگتن گزارش ها درباره شرایط رهبر کره شمالی را به دقت دنبال می کند.

ادعای عمل قلب و وخامت حال رهبر کره شمالی

رسانه ای در کره جنوبی مدعی شده رهبر کره شمالی هفته گذشته تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و شرایط جسمانی وخیمی دارد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، وب سایت NK Daily که از سوی گروهی از فعالان فراری کره شمالی در کره جنوبی فعالیت دارد با انتشار این خبر مدعی شده کیم جونگ اون رهبر 36 ساله کره شمالی روز 12 آوریل گذشته (9 روز پیش) پس از انجام یک عمل جراحی قلب به ویلای شخصی خود منتقل شده است.

این گزارش مدعی شده حال رهبر جوان کره شمالی پس از عمل جراحی وخیم است و او در شرایط خطرناکی قرار گرفته است.

یک مقام آمریکایی نیز در واکنش به این خبر به شبکه خبری سی ان ان گفته دولت واشنگتن گزارش ها درباره شرایط رهبر کره شمالی را به دقت دنبال می کند.

کیم جونگ اون امسال بر خلاف سال های گذشته جشن تولد پدربزرگش کیم ایل سونگ بنیانگذار حکومت کمونیستی کره شمالی را از دست داد و در جشن شرکت نکرد. جشن سالگرد تولد کیم ایل سونگ هفته گذشته (6 روز پیش) برگزار شد.

او آخرین بار 4 روز پیش از جشن تولد پدربزرگش در جلسه دولت دیده شده است.

بر اساس گزارش وب سایت NK Daily رهبر کره شمالی به دلیل استعمال بیش از حد سیگار، چاقی مفرط و فعالیت بیش از حد به ناراحتی قلبی دچار شده و پس از عمل در روز 12 آوریل گذشته (9 روز پیش) در ویلای شخصی خود در استان هیانگ سان کره شمالی بستری شده است.

همزمان مقام دولتی کره جنوبی امروز (سه شنبه 2 اردیبهشت 99) بدون افشای نامش به خبرگزاری دولتی یونهاپ این کشور گفته هیچ علائم غیرعادی یا نشانه ای در رابطه با سلامتی رهبر کره شمالی تا کنون مشاهده نشده است. او خبر عمل جراحی و بیماری رهبر کره شمالی را تایید نکرده است.

-

رهبر کره شمالی دوباره سوار اسب سفید شد (+عکس)

-

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 192

به "ادعای عمل قلب و وخامت حال رهبر کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عمل قلب و وخامت حال رهبر کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید