آموزش وپرورش: تا به امروز شکایتی مبنی بر تهدید معلمان برای نصب الزامی شاد نداشتیم

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: تا به امروز شکایتی مبنی بر تهدید معلمان یا معرفی معلمان به هیئت تخلفات به اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات واصل نشده است؛ چنانچه شکوائیه ای به صورت مصداقی و با درج مشخصات مدیر منطقه یا واحد آموزشی ذکر گردد پیگیری قانونی می گردد.

آموزش وپرورش: تا به امروز شکایتی مبنی بر تهدید معلمان برای نصب الزامی شاد نداشتیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا برای تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، وزارت آموزش و پرورش در واکنش به مطلبی که در تاریخ 31 فروردین 99 در این خبرگزاری منتشر شد با عنوان اجبار و تهدید معلمان برای نصب شاد/ تهدید به ارسال پرونده معلمان به هیئت تخلفات اداری! پاسخی را ارسال نموده است.

در پاسخ وزارت آموزش و پرورش در آمده است:

با عنایت به اسناد بالادستی از جمله راه چاره 2-17 و 4-17 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آموزش دانش آموزان به وسیله فضای مجازی را از تکالیف مهم وزارت آموزش و پرورش دانسته است.

نظر به شرایط و احتیاج اجتماعی امروز، تعطیلی مدارس، طولانی شدن آن و جلوگیری از ایجاد وقفه در امر آموزش دانش آموزان، اجرای این برنامه تکلیفی را جهت کاهش دغدغه های اجتماعی، بیش از پیش ضروری ساخته است.

در این راستا، وزارت آموزش و پرورش با لحاظ کردن حفظ امنیت و اطلاعات دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) را راه اندازی و طی شیوه نامه مورخ 10 فروردین 99 معاونت آموزش ابتدایی و شیوه نامه معاونت آموزش متوسطه جهت اجرا به استان ها ابلاغ کرد و در آن مدیران مدارس را الزام به هدایت، ترغیب و تشویق معلمان و نظارت بر فرایند آن نموده است (بند 3-1 وظایف عوامل مدرسه در شیوه نامه معاونت متوسطه).

لیکن هیچ اشاره ای به تهدید و معرفی به هیئت رسیدگی به تخلفات نشده است همچنین تا به امروز شکایتی مبنی بر تهدید معلمان و یا معرفی آنان به هیئت تخلفات به اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات واصل نشده است.

شایان ذکر است چنانچه شکوائیه ای به صورت مصداقی و با درج مشخصات مدیر منطقه یا واحد آموزشی ذکر گردد در اسرع وقت از سوب این اداره کل مورد آنالیز و پیگیری قانونی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 201

به "آموزش وپرورش: تا به امروز شکایتی مبنی بر تهدید معلمان برای نصب الزامی شاد نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش وپرورش: تا به امروز شکایتی مبنی بر تهدید معلمان برای نصب الزامی شاد نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید