آلگری: هدف مان رسیدن به فینال جام حذفی برای سومین سال متوالی است

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، سرمربی راه راه پوشان تورین می گوید تیمش برای رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا مصمم است.

آلگری: هدف مان رسیدن به فینال جام حذفی برای سومین سال متوالی است

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در استادیوم سن پائولو میهمان ناپولی هستند، در کنفرانس خبری گفت: بعید است که ماندزوکیچ به بازی فردا برسد. ما شرایط وی را امروز مورد آنالیز قرار خواهیم داد، اما فکر نمی کنیم ماریو را برای این بازی در اختیار داشته باشیم. پائولو دیبالا و خوان کوادرادو اما در این بازی در دسترس هستند. در خصوص دیگر بازیکنان مان نمی دانم که چه چیزی به شما بگویم چون امروز تمرین خواهیم کرد و پس از آن تصمیم خواهم گرفت که چه کسی فردا بازی کند.

سرمربی بانوی پیر که شاگردانش یکشنبه شب در رقابت های سری A ایتالیا در همین استادیوم مقابل ناپولی به تساوی یک بر یک رسیدند، در خصوص بازی فردا هم گفت: پیش از هر چیز باید بگویم که این دو بازی متفاوت با یکدیگر هستند. بازی یکشنبه شب ملاقاتی از رقابت های لیگ بود و این ملاقات یک بازی حذفی است. ما هدف مهمی داریم و آن رسیدن به فینال جام حذفی برای سومین سال متوالی است و سپس برای کسب پیروزی به رم می رویم.

وی تأکید کرد: فردا بازی آسانی در پیش نداریم و انتظار بازی خیلی بازی را داریم. ناپولی تیمی است که یکشنبه شب در تقابل با ما از جنبه فنی عالی بازی کرد. آنها مشکلاتی را برای ما به وجود آوردند، اما برای رسیدن به فینال تمام کوشش خود را خواهیم کرد. باید نسبت به بازی یکشنبه شب به لحاظ فنی متفاوت باشیم. ما در آن بازی نتوانستیم برنامه های تاکتیکی خود را پیاده کنیم و به همین خاطر بیشتر دفاعی بازی کردیم.

آلگری در خاتمه صحبت های خود گفت: اگر به لحاظ تاکتیکی متفاوت از بازی یکشنبه شب باشیم، توپ و میدان را بهتر در اختیار خواهیم داشت و این یعنی اینکه با این شرایط باید کمتر دفاع کنیم.

یوونتوس بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را با پیروزی 3 بر یک مقابل ناپولی به سود خود به خاتمه برده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 32

به "آلگری: هدف مان رسیدن به فینال جام حذفی برای سومین سال متوالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: هدف مان رسیدن به فینال جام حذفی برای سومین سال متوالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید