خاطراتی به یاد ماندنی در کشتی های تفریحی کیش

به گزارش دنیای با نشاط مدرسه، گشت و گذار در جزیره زیبای کیش تنها به بازدید از جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی و بازدید از مراکز خرید لوکس آن محدود نمی گردد بلکه کشتی های تفریحی کیش با برنامه های متنوع و بی نظیر در فهرست خاص ترین تفریحات این جزیره واقع شده است.

خاطراتی به یاد ماندنی در کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش با اجرای برنامه های موسیقی زنده، برنامه های مهیج و مفرح، اجرای استندآپ کمدی، سرو لذیذترین غذاهای متنوع جنوبی، دریایی، بین المللی و غیره لحظات شاد و مفرحی را برای میهمانان خود فراهم می نمایند. در ادامه این مطلب به معرفی کشتی های تفریحی جزیره کیش و آنالیز ویژگی ها، خدمات و تفریحات رایج در آن ها پرداخته شده است.

معرفی برترین کشتی های تفریحی جزیره کیش

به طورکلی کشتی های تفریحی در جزیره کیش به دو دسته کشتی های معمولی و کشتی های آکواریوم تقسیم بندی می شوند. گردشگران در کشتی های معمولی بیشتر محو تماشای زیبایی های سطح آب، چشم انداز ها اطراف و پایکوبی دلفین ها می شوند و از برنامه ها و تفریحات سرگرم نماینده رایج در کشتی لذت می برند.

یک سفر نیم روزه همراه با کشتی های آکواریوم می تواند تجربه ای بی نظیر و باورنکردنی برای خانواده ها و بچه ها آن ها باشد. گردشگران در سفر همراه با کشتی های آکواریوم با دنیای زیر آب و زیستگاه موجودات دریایی آشنا می شوند. فضای کابین کشتی آکواریوم با نمای شیشه ای و شفاف، چشم انداز ای بی نظیر از خلیج فارس را در برابر دیدگان قرار می دهد.

انواع ماهی های کوچک و بزرگ، لاک پشت، سفره ماهی، طوطیا، مرجان های زنده، لحظات شکار ماهیان به وسیله دیگر موجودات، مشاهده زندگی آبزیان از فاصله نزدیک تنها در چند سانتی متری شما و از پشت شیشه های آکواریوم قابل مشاهده است.

کشتی تفریحی اوستا در جزیره کیش

یکی از برترین کشتی های تفریحی کیش اوستا نام دارد که به عنوان بزرگ ترین کشتی تفریحی در جزیره کیش نیز شناخته می گردد. عرشه کشتی تفریحی اوستا دارای استیجی بزرگ برای اجرای زنده گروه های موسیقی است که با اجرای سازهای سنتی، آوازهای نوستالژیک، موسیقی فولکور، سولو نوازی سازهای سنتور، سه تار، نیهنبان و دف لحظات خوش و خاطره انگیزی را برای گردشگران بر روی آب های نیلگون خلیج فارس رقم می زنند.

گردشگران می توانند بر روی عرشه این کشتی تفریحی همراه با صرف شام، میان وعده و سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد از برنامه های مفرح آن نظیر استندآپ، جنگ های شبانه لذت ببرند. سانس استفاده از کشتی تفریحی اوستا از ساعت 7 شب الی یک بامداد است و برای سفر با آن افراد باید به بندرگاه کیش مراجعه نمایند.

کشتی تفریحی نوید دریا

لوکس ترین کشتی تفریحی کیش، کشتی نوید دریا بوده که با ارائه امکانات فوق العاده و بی نظیر خود لحظات مفرح و شادی را برای گردشگران فراهم می نماید. در رستوران این کشتی تفریحی می توان انواع غذاهای سنتی و بین المللی مانند جوجه کباب، سبزی پلو با گوشت، غذاهای دریایی و غذاهای جنوبی را برای وعده شام نوش جان کرد.

کشتی تفریحی نوید دریا نیز همانند سایر کشتی های تفریحی کیش، با اجرای موسیقی زنده، اجراهای مهیج، بازی گروهی و تفریح های متفاوت، برنامه های مفرح و شادی را برای تفریح میهمانان و گردشگران فراهم می نماید. بعلاوه، این کشتی فضایی برای بازی و تفریح بچه ها فراهم نموده است و اوقات خوشی را برای آن ها رقم می زند.

تجربه لحظاتی خاص با کشتی تفریحی خصوصی

این کشتی تفریحی کیش کاملا خصوصی بوده و مناسب افرادی است که دوست دارند همراه با خانواده یا دوستان خود در آب های خلیج فارس لحظات شادی را سپری نمایند و با خیره شدن به آسمان پرستاره شب یک شام خوشمزه نوش جان نمایند. بنابراین، گردشگران می توانند با انتخاب کشتی تفریحی خصوصی به راحتی و به دور از هیاهو و شلوغی لحظات به یادماندنی و خاطره انگیزی را تجربه نمایند و از سفر خود عکس و فیلم هایی ماندگار تهیه نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 18 آذر 1402 بروزرسانی: 18 آذر 1402 گردآورنده: donyaye-baneshate-madrese.ir شناسه مطلب: 1544

به "خاطراتی به یاد ماندنی در کشتی های تفریحی کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطراتی به یاد ماندنی در کشتی های تفریحی کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید